Glory Days

Företagets egen presentation:

Glory Days Media är en samling hungriga människor som hjälper våra kunder att kommunicera med innehåll som verktyg. Det kan vara i form av en app, ett nyhetsbrev, en kundtidning, ett facebookinlägg, en film på Instagram eller något helt annat. Vill man använda fräcka ord kan man kalla det för content marketing, men det är inte fräckt. Det är smart. Content marketing handlar om att göra reklam som mottagaren vill ha. Reklam som underhåller istället för att störa. Reklam som engagerar istället för irritera. Det är då reklamen blir effektiv.

Kontakt

Oscar Johansson Mobil: 0702-023667 oscar@glorydays.se

Glory Days Media AB

Sveavägen 33 111 34 Stockholm 08-533 308 50 info@glorydays.se www.glorydays.se
Grundat: 2009 Antal anställda: 11
Spotify re:play

Spotify re:play

Spotify är ett stort företag som blir ännu större, och fort går det. I syfte att befästa kulturen, boosta personalen och minska avståndet mellan kontoren tog Glory Days fram boken Spotify re:play. En tillbakablick på det gångna året - och en framåtblick mot vad som komma skall. Innehållet utgörs av intervjuer med nyckelspelare, rockbandsprofiler, enskilda framgångar och milstolpar för företaget. Boken var nominerad i Guldbladet 2013.

Destination Gotland

Destination Gotland

Glory Days tog över produktionen av Destination Gotlands egna magasin under 2013. Det spelar en stor roll i den rekryterande kommunikationen och syftet med magasinet är att säkerställa en strid ström av besökare till Gotland, men minst lika mycket att visa upp Gotlands bredd. I magasinet hittar du allt från förslag på boende till intervjuer med inflyttade Gotlänningar.

Pondus News

Pondus News

Pondus är en oberoende modekedja med butiker i västra Sverige. Företaget har en stor kundklubb som ökar med ett par tusen per år. Medlemmarna får varje månad ett matigt nyhetsbrev från Pondus med inspiration och nyheter från butikerna. Varje nyhetsbrev innehåller även minst ett redaktionellt inslag om resor, välmående, mat eller något annat som intresserar målgruppen. Ofta även med ett erbjudande som Glory Days förhandlar fram med tredje part.