
Den upplysta beställaren
”För inte så länge sedan startade kunduppdragen med en genomgång i hur man sätter mål, utvärderar resultat och hittar sina

Dags för agila, skräddarsydda expertteam
“Dagens digitala marknadsföring är komplex och förändras snabbt. Det är svårt för traditionella byråer att konkurrera med små snabbfotade, agila

Vi vill beröra på djupet
“En fortgående trend inom content marketing är ett fortsatt fokus på sådant som ger syfte och mening. Eftersom det finns

Lojalitet mot kunden föder framgång
“Lojala kunder är eftersträvansvärt för de flesta företag, men det kommer att kräva företag som är lojala gentemot sina kunder.

Kundupplevelsen är krävande – men underbar
“Användarbeteendet idag har egenskaper som ”krävande”, ”otålig” och ”nyfiken”. Utav digitaliseringens effekter är det kanske inte så många positiva egenskaper

Årets juryordförande: det här måste du tänka på när du skickar in ditt bidrag
För de som inte vet: vem är du, Geta?Jag är konsult och jobbar med varumärkes- och konceptutveckling. Kreativ strateg brukar

Makeriet vet hur du blir relevant med rörligt
Petter Selvehed är producent på produktionsbolaget Makeriet på Södermalm i Stockholm. Han och de fem kollegorna jobbar uteslutande med rörligt

Så slipper din content marketing bli dold reklam
Föreställ dig att en tidning om löpning publicerar en text på sin webb om konsten att välja löparskor. I slutet

Content marketing kan lyckas nå reklamhatande svenskar
Varannan svensk är negativ till reklam, visar en färsk undersökning från Sveriges Annonsörer. Men god content marketing uppskattas ofta. –