På spaning efter effekt

Vad är egentligen effekt? Och hur mäter man det?

När vi på Swedish Content Agencies förra året frågade våra medlemsbyråer om hur de mäter vilket engagemang deras innehåll genererar var det endast hälften av de tillfrågade som gjorde det. Det fanns en önskan att gemensamt fördjupa sig i effektmätning, och därför har vi nu färdigställt en utblick och ett underlag som lagom till Content Day kommer att mynna ut i en rapport om vad som krävs i framtiden för att få rätt effekt av content marketing.


Läs mer om Content Day 2020 på contentday.se>>



Signa upp för vårt nyhetsbrev och håll dig uppdaterad om mer

Det här får du:

  • Information om kommande event (frukostseminarium, hållbarhetskurser, chefsutbildningar, Swedish Content Awards mm.)
  • Information om det senaste inom branschen.
  • Tillgång till kunskapsutbyte med 30 av Sveriges duktigaste contentbyråer.
  • Viktiga och konkreta tips, råd och tankar från framstående personer inom branschen.

Den enda informationen från dig vi lagrar är din mejladress. Du kan när som helst enkelt avprenumerera på nyhetsbrevet och försvinna från registret.

Signa upp dig här under