Bli poddexpert! Lär dig mäta och marknadsföra som proffsen

Prövotiden för podcasts är över. Vi går in en ny era där ljud och video tar över från text. Video för Facebook och Instagram har säkert stått högt upp på agendan hos många innehållsskapare. Men poddar?
Välkommen på frukosten som lär dig skapa poddar som når ut och ger dig stenkoll på publiken.

Ur programmet:

  • Hur kan innehållsskapare används podcasts som marknadsföringskanal?
  • Vilka lyssnar på poddar?
  • Vilken data finns det att analysera?
  • Och hur ska man egentligen mäta spridningen av sin podd?

Föreläsare:

Klara Riddermark från Signal Signal – en mediebevakningstjänst för talade medier.
Klara har stenkoll på analys av talmedier. Med hjälp av Signal Signals data kan innehållsproducenter, kommunikatörer och marknadsförare fatta datadrivna beslut och följa upp sitt PR-arbete.

För vem?

Contentskapare av ljud.
Frukosten är kostnadsfri – Medlemmar har förtur, men alla contentskapare är välkomna. Antalet platser är begränsat till maximalt 20! Skynda skynda.