Newsletter Full Form

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev

* obligatoriskt fält

 


Content Talks – Cookiedöden

Att datan är guldet i den digitala tidsåldern är en grundprincip få är oense om. Men efterfrågan på integritet online har ökat, med tuffare datareglering och cookiedöd som följd. Att det får stora konsekvenser för alla som jobbar med marknadsföring har vi alla hört. Men vad innebär förändringen egentligen – rent konkret? Ulla Tori, Adform och Dilem Güler, Bonnier News diskuterar i panelen som leds av Linus Fremin.

Ulla Torri
Senior Account Director, Adform

Digital connoisseur med 16 års erfarenhet från alla delar av ekosystemet inom marketing automation: annonsör, publicist, mediebyrå och ad tech. Ulla är idag kundansvarig på det globala ad tech-bolaget Adform och tidigare ordförande IAB Programmatic task force och även deltagare i Sveriges Annonsörers branschinitiativ “Transparens, Etik & Ansvar”.

Dilem Güler
Head of business development Bonnier News

Har jobbat inom digital media i 12 år och har under de senaste 8 åren varit en viktig del av Bonniers News digitala transformation. Bonnier News är idag Sveriges största mediehus och i framkant gällande digitalannonsering. Dilem är även ordförande för IAB task force för post 3 party cookies och syns ofta i medier gällande datafrågor.

Linus Fremin – Moderator
Creative Director, Make Your Mark

Började som journalist på tidningar som Resumé, Aftonbladet och Dagens Nyheter. Hamnade i contentbranschen 2014 och är numera creative director på Make Your Mark. Där ansvarar han för att utveckla nya och existerande kunduppdrag kreativt. Linus är även tv-kritiker och ger bland annat streamingstips i SVT:s Morgonstudion.

Plats

Digitalt seminarium

Datum

01/09/2021 08:30

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email