Newsletter Full Form

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev

* obligatoriskt fält

 


Content Talks – Hur får vi det perfekta och affärsmässigt bästa förhållandet  mellan kund och byrå?

Den 24 augusti bjuder Swedish Content Agencies in till ett nytt Content Talks. Vi sänder live, direkt från guldrummet på Skeppsbron och pratar med Amanda Undin och Joakim Kempff som båda har en lång erfarenhet av att leda kreativa organisationer. Som understöd i samtalet kommer även Regis vd Robert Skölfman som står bakom branschstudien Årets Byrå. Regi har specialanalyserat vad Contentbyråerna gör bra och vad de kan bli bättre på jämfört med andra byråer. Dessutom pratar vi om arbetsklimatet på byråerna. Som grund för diskussionen har vi Regis medarbetarstudie. Leder samtalet gör Swedish Content Agencies Vd, Michaela Pålsson.

Amanda Undin, Account Director, Chimney. 

Amanda har vunnit Årets Byrå tre gånger med sin tidigare byrå Trackster, och blev utsedd till Årets Branschpersonlighet 2018. Amanda har startat och drivit reklambyråer under många år och tror starkt på att affärsmässighet samt ordning och reda skapar kreativa medarbetare och framgångsrika byråer.

Joakim Kempff, Europachef för Chimney, vinnaren av Årets Contentbyrå 2020.

Joakim har en lång erfarenhet från reklam, kommunikation och av att leda byråer. Hans ledstjärna är att fortsätta bygga The Content Agency for Today och att ha örat mot rälsen för att kunna leverera på alla Chimneys kunders utmaningar.

Robert Skölfman, CEO & founder Regi

Årets Byrå är en årlig bransch- och kundstudie som kartlägger hur nöjda de största kommunikationsköparna är med sina kommunikationsbyråer. Studien genomförs av Regi och startade år 2000 i Sverige.

Moderator
Michaela Pålsson, CEO Swedish Content Agencies

Plats

Digitalt seminarium

Datum

24/08/2021 08:30

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email